آخرین ادرس بدون فیلتر سایت کلیک کنید

X

    آموزش دانلود گروهی توسط نرم افزار دانلود IDM (دانلود گروهی سریال)

    برخی  از کاربران برای دانلود گروهی لینک های یک فصل از سریال با سوالاتی مبنی بر چگونگی این کار روبرو بودند؛ در این آموزش سعی کردیم دانلود گروهی لینک ها توسط نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM)را به صورت تصویری به شما عزیزان نشان دهیم. با ناین مووی همراه باشید. 

     

    کدام کیفیت مناسب من است ؟  

     

    برای مثال ما تصمیم داریم، تمام لینک های دانلود فصل اول، کیفیت 1080 – 10 بیت – HQ  سریال بازی تاج و تخت  را در IDM  وارد کنیم. برای این کار ابتدا وارد ادرس سریال شده. سپس از قست باکس لینک های دانلود  ابتدا فصل را انتخاب کرده و سپس وارد بخش کیفیت مورد نظر می شویم :

    Series selection page-9movie

     

    در این مرحله به پایین ترین قسمت از لینک ها مراجعه نمایید و بر روی دکمه دانلود یکجای قسمت ها کلیک نمایید :

    download all links button 9movie

     

    حال تمام  لینک های دانلود مربوط به کیفیت و فصل مدنظر را میبینید. کافی است بر روی دکمه  کپی کردن لینک ها کلیک نمایید. در این مرحله (اگر در IDM  گرب (گرفتن) خودکار و استارت لینک را مشخص کرده باشید. خود دانلود منیجر، تمامی لینک ها را گرفته و  شروع به دانلود خواهد کرد. )

    اما فرض ما بر این است که، شما ازتنظیمات پیش فرض این نرم افزار استفاده می کنید. در این حالت، پس از انتخاب تمامی لینک ها، آن ها را کپی کرده، سپس در دسکتاپ خود یک فایل متنی ایجاد کنید.

    new text creation

     

    فایل را باز و سپس محتوی که کپی کرده اید را در این فایل کپی کرده (کلید ترکیبی CTRL + V)  سپس فایل را ذخیره نمایید (کلید ترکیبی CTRL + S) .

     

    مرحله آخر دادن لیست دانلود به دانلود منیجر است. برای این منظور دانلود منیجر خود را باز کرده ، از منو Tasks  گزینه Import  و سپس From Text File  را انتخاب نمایید؛

    2024 05 10 12 33 31

     

    پس از این پنجره ای باز خواهد شد که باید در آن مسیر فایل متنی که پیش تر ذخیره کردیم به آن بدهیم. پس از انتخاب فایل، تمامی لینک های شما به راحتی قابل دانلود خواهند بود.

     

    نظرات کاربران

    نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !